Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~intears | użytkownik

imię i nazwiskoKasia <3 adresPleszew zarejestrowany24.06.2007 @13:30:25 ostatnio na stronie26.07.2017 @00:10:31

Moje wnętrze już dawno umarło.

Moje serce straciło to co najważniejsze.

Mój system wartości runął w gruzach.

Upadłam.

Możliwe, że nie długo ktoś pomoże mi się podnieść i żyć dalej.

Może to muzyka da mi siłę i motywację do działania, te słowa, te teksty.

Może będę mogła żyć jak kiedyś, być tą samą osobą co kiedyś..

[ a wszystko to wielka ściema ]









. od niedawna ` z a f a s c y n o w a n a ` fotografią .





kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu6596863
digarty69 komentarze1601 posty na forum2

komputer / sprzęt
szara skrzynka.

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~pomalujmniemazakiem    08.04.2009 @14:40:32
~Michalinkaa65    08.04.2009 @14:39:45
wiem jeszcze nie mam programu a jak robie zdjęcie to nie wiem jak sie pomniejsza ;/
~molly12    08.04.2009 @14:15:02
dziekuje i pozdrawiam
_______
"the more I get to know people, the more I like animals"
"pozostajemy na zawsze odpowiedzialni za to co oswoimy"
~margo33    01.04.2009 @18:13:38
i o to chodzi ,tak trzymaj
Dziekuje za slowa uznania
_______
~margo33    01.04.2009 @18:08:05
Witam
Przedewszystkim najlepiej korzystac z oswietlenia naturalnego !
w przypadku tego zdjecia mz ramie zbyteczne w kadrze ,a jesli juz to wiecej dolu . Ciecie gory tez nie wyglada korzystnie (nie kaleczymy oczu ,,i najwazniejsze to ostros ,,,
tez caly czas sie ucze ,,,,i wiem,,,, ze podstawy fotografi to PODSTAWA:d
powodzenia
_______
~seythen    18.03.2009 @17:18:06
_______
wszystko jest względne.
~Grzegorka    18.03.2009 @17:01:05
Chodziło mi o sugestię lampy, ale ok
~Grzegorka    18.03.2009 @16:56:31
Przypatrz się dokładniej, nawet nie chciało mi się lampy wyciągać mając świetne światło z okien Nie ma to jak szukać dziury w całym, no nie?
-xkaarii    18.03.2009 @16:36:05
na belce jest napisane xkaariixmassacre xD
~niczyja17    08.03.2009 @09:54:25
Pw.
~niczyja17    05.03.2009 @18:43:34
Kaśśśśśś. U mnie. )
Myślałam ostatnio o Tobie i nawet byłam u Ciebie na blogu.
Milcząco obserwuję.
~ALf    02.03.2009 @00:27:13
OK przecież nie mam ale
Miłych snów
_______
"Prawdziwa cnota krytyk się nie boi."
~ALf    02.03.2009 @00:23:18
Chyba nie widziała s grafiki komp. dzięki
_______
"Prawdziwa cnota krytyk się nie boi."
~adelcia118    16.11.2008 @23:45:19
:D
_______
Peace, love, empathy
~N0rbas    15.10.2008 @14:41:57
Dzieki bardzo
~malarkanastodwa    25.09.2008 @18:38:48
;D
~trupotaszczacz    27.08.2008 @09:19:01
ludzie, boicie się koloru!
nie po to modelka ma kolorowe rajstopy, żeby je zamazac kolorem czarno białym.
trochę kreatywności, bo mrok nie zawsze musi być bw,.
ale wg uznania
~niegazovana    22.08.2008 @13:24:26
(:
_______
już gorzej być nie może.
~Baagusia    21.08.2008 @23:44:13
_______
KREDKA
~Sempervirent    21.08.2008 @22:23:49
w takim razie... no okej, jest niezwyczajna, kusi wzrokiem
dzięki za odwiedzenie
~TomaszRolla    21.08.2008 @22:19:34
No już gorzej ; D

ups, zmeczony jestem dlatego
~TomaszRolla    21.08.2008 @22:16:56
Cześć życia dla mnie ? To raczej nie, w robocie kumple słuchają od małego Pfki i tak mi sie wzieło od nich.

Nie słodze, ale Kasia ładne imie, taki sentyment ; D
~Sempervirent    21.08.2008 @21:55:51
zwyczajna baletnica
dzieki i pozdrawiam
~TomaszRolla    21.08.2008 @21:44:12
Już wiekszego rosołku w głowie nie moge mieć ; ) Tomek jestem miło mi
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 11 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt